به گزارش اسپوتنیک به نقل از یو.اس.ای تودی، سازندگان فیلم "زن شگفت انگیز" با مشارکت با شرکت تولیدی خوراکی های لاغری، اقدام به تبلیغ شکلات لاغری با عنوان thinkThin نموده اند. اما این ایده با واکنش شدید علاقه مندان به این فیلم و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
فمینیست ها و طرفداران کتاب های زنان قهرمان، به انتقاد از این تبلیغ پرداخته اند. به گفته آنها، عکس بازیگر زن شگفت انگیز به هیچ وجه مناسب برای تبلیغات لاغری نیست. در واقع یک زن سوپرقهرمان و قوی به هیچ وجه نمی تواند با شکلات لاغری هماهنگی داشته باشد. به عبارتی دیگر، عنوان این شکلات لاغری که شامل واژه thin است به هیچ وجه یادآور یک زن قوی اندام نیست.
در واقع، به اعتقاد بسیاری از منتقدان، چگونه ابرقهرمانان مذکر چون بتمن و سوپرمن، تبلیغات بستنی، بیسکوییت های وافل و کیک شکلاتی پرکالری را می نمایند، در حالی که زن قوی اندام فیلم "زن شگفت انگیز" باید به تبلیغات محصولات لاغری بپردازد. این ناعادلانه نیست.
به عقیده یکی از کاربران: من واقعا شکلات های لاغری thinkThin را دوست دارم، اما این تبلیغات واقعا غم انگیز است.
در دنیای معاصر، زنان بیش از هر چیز در معرض فشار استانداردهای زیبایی قرار دارند. زیرا با حجم وسیع این تبلیغات لاغری، یک زن تنها در صورت لاغر بودن خود را زیبا می پندارد.
Batman v Superman food tie-in: 1000 calorie bowls of ice cream
Wonder Woman food tie-in: thinkThin bars pic.twitter.com/eNiTEg07QL
— AwardsWatch (@awards_watch) May 15, 2017
Noooo. I really love @thinkproducts bars but this is really sad:(https://t.co/4Ika7a55DG
— Eva Gantz (@EvaGantz) May 15, 2017