به گزارش اسپوتنیک به نقل از منبع خبری CNBC، "مک دونالد" با ساخت چنگال تولید شده از سیب زمینی سرخ کرده روشی ابداع نموده است که با آن می توان سس های بیرون ریخته شده از همبرگر را نیز خورد.
این چنگالهای تولید شده از سیب زمینی سرخ کرده، به تعداد محدود در کمپین تبلیغاتی همبرگرهای مک دونالد تولید شده است. در فروشگاه های زنجیره ای مک دونالد در آمریکا، این چنگال ها با قیمتی حدود 4.99 تا 5.19 دلار عرصه می گردد.
به نقل از سرآشپز مایکل هاراش: "با وجود اینکه به نظر می رسد تولید این چنگال ها کاملا غیر ضروری به نظر می رسد، اما مک دونالد با تولید آنها بار دیگر نشان می دهد که "مک دونالد" برای لذت بردن بیشتر مشتری از هر لقمه همبرگر سفارش داده شده، حاضر است هر کاری بکند".