به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از « وال استریت ژورنال»، تویتر همراه « بلومبرگ مدیا» قصد دارند سایتی برای پخش 24 ساعته اخبار راه اندازی کنند. قرار است این سایت در پاییز سال جاری کار خود را شروع کند. شبکه تلویزیونی که هنوز « بی نام » است بصورت « آن — لاین» اخبار خود از اقصی و نقاط جهان را پخش خواهد کرد و ویدئو های کاربران « تویتر» را نشان خواهد داد.
جاستین اسمیت مدیر اجرایی « بلومبرگ» متذکر شد که خیلی ها اخبار را بصورت « آن — لاین» تماشا می کنند و بلافاصله این اخبار را در شبکه های اجتماعی مورد تفسیر قرار می دهند. شرکت ها مایل به ادغام آن ها هستند.
انتونی نوتو (Anthony Noto) مدیر مالی « تویتر» گفت: « فکر می کنم می توانیم تماشاچیانی را جلب کنیم که هزینه دریافت سیگنال تلویزیون را پرداخت نمی کنند واز هر طریقی که ممکن باشد اخبار را تماشا می کنند ، از اینرو فکر می کنیم که « بلومبرگ» شریک ایده آلی برای ما خواهد بود».
نمایندگان « تویتر» و « بلومبرگ» اسرار توافق مالی را برای نشریه « وال استریت ژورنال» فاش نکردند. اما متذکر شدند که « بلومبرگ» بطور کامل اخبار شبکه تلویزیونی را کنترل خواهد کرد. بعلاوه آگهی تبلیغاتی نیز پخش خواهد شد.