آیفون 8 را از نزدیک ببینید! (ویدئو)

اشتراک
10 سال از تاریخ تولید نخستین گوشی هوشمند آیفون می گذرد. به همین دلیل تحلیلگران پیش بینی یک تغییر و به روز رسانی جالب در نسل جدید این گوشی های هوشمند را دارند. عجیب نیست شرکت اپل حتی نام "آیفون" را به اسم دیگری تغییر بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، شایعات و خبرهای مختلف در خصوص آیفون جدید وجود دارد، این شایعات در خصوص دیگر نسل های آیفون نیز وجود داشت: اغلب پیش از تولید محصولات آیفون، طراحی ها، تصاویر و عکس هایی از پیش بینی های دیگران در خصوص نسل بعدی آیفون به انتشار می رسد.

اما در خصوص آیفون 8 چند تغییر گسترده  به طور حتم ایجاد خواهد گردید: فریم آیفون 8 در اطراف صفحه نمایش دیگر وجود نخواهد داشت، پانل جلو آیفون (قسمت جلو)، به طور کامل به یک صفحه نمایش لمسی با قطر 5.8 اینچ تبدیل خواهد شد. اسکنر اثر انگشت آیفون 8 نیز از سمت جلو، به بخش پشت گوشی منتقل می شود، یعنی درست زیر علامت سیب اپل در پشت گوشی انتقال خواهد یافت.  

از سوی دیگر در قسمت پشت گوشی، دو لنز دوربین به صورت عمودی دیده خواهد شد، پیش از این لنز دوربین ها به صورت افقی بر آیفون قرار داشت. همچنین در آیفون 8، به جای کانکتور Lightning (محل اتصال)، از USB-C کانکتور 24-پین استفاده می شود.

بدنه فلزی آیفون 8 از یک نوع "فلز مایع" تولید می گردد، یک آلیاژ متشکل از زیرکونیوم، تیتانیوم، نیکل، مس و دیگر فلزات شبیه ساختار شیشه است.

اندازه آیفون 8 شبیه به مدل فعلی خواهد بود. به عقیده برخی نیز اسکنر اثر انگشت به صورت یک دکمه جداگانه بر روی آیفون نصب نمی شود. اما در عین حال این اسکنر به قسمت پشت جلد آیفون منتقل نمی گردد. به عقیده این افراد، این سنسور بر  روی صفحه نمایش به طور لمسی تعبیه خواهد گردید.

در پایان یادآور می شویم، علاوه بر همه این پیش بینی ها در خصوص آیفون 8، قرار نیست در ماه سپتامبر آیفون 8 به بازار بیاید. بلکه طرفداران هنوز در انتظار دیدن آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس هستند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала