آتش سوزی گسترده در یکی دیگر از پاساژ‌های قدیمی تهران

© Fotolia / Burnstuff2003آتش سوزی گسترده در یکی دیگر از پاساژ‌های قدیمی تهران
آتش سوزی گسترده در یکی دیگر از پاساژ‌های قدیمی تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این حریق از این رو نگران کننده است که یکی از آخرین حریق های رخ داده در پاساژهای تهران، فرو ریختن برج قدیمی و مشهور تهران یعنی پلاسکو را به دنبال داشت.

Горящее здание «Пласко» в центре Тегерана - اسپوتنیک ایران
سرگذشت ساختمان پلاسکو در تهران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک، در حالی که شش کاندیدای ریاست جمهوری ایران در مناظره تلویزیونی حضور یافته و شمار بسیاری زیادی از مردم ناظر این برنامه تلویزیونی بودند، حریقی گسترده به جان یکی دیگر از پاساژهای نام آشنا و قدیمی تهران را فرا گرفت و نگرانی های فراوانی آفرید.

سید جلال ملکی در این باره گفت: دقایقی پیش وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در خیابان کارگر جنوبی تقاطع خیابان لبافی نژاد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

انسداد خیابان کارگر در پی حریق پاساژ مهستان

پلیس راهور تهران اعلام کرد: به دنبال وقوع حریق در پاساژ مهستان واقع در تقاطع خیابان کارگر و لبافی نژاد عوامل راهور و آتش نشانی در محل حضور داشته و عملیات اطفای حریق در حال انجام است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در همین راستا و به منظور افزایش سرعت امدادرسانی و اطفای حریق، مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر از میدان انقلاب و جنوب به شمال این خیایان از تقاطع جمهوری موقتا مسدود شده و تردد خودروها از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.محدودیت ترافیکی به منظور اطفای حریق

سرهنگ محمد رزاقی، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعد از ظهر امروز وقوع حادثه آتش سوزی در خیابان کارگر جنوبی خیابان لبافی نژاد اعام شد. با حضور عوامل پلیس راهور و ماموران اتش نشانی مشخص شد حریق در پاساژ مهستان به وقوع پیوسته و همه ساختمان را فرا گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات مهار شعله های آتش در این حریق ادامه دارد خاطر نشان کرد: شمال به جنوب از میدان انقلاب و جنوب به شمال از تقاطع جمهوری برای هر چه سریع تر رسیدن عوامل کمکی آتش نشانی برای اطفا حریق مسدود است.

هم اکنون عوامل اتش نشانی با همه تجهیزات در محل حادثه حضور دارند و عملیات مهار شعله های آتش ادامه دارد. علت وقوع این حادثه هنوز اعلام نشده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала