زاخارووا: سازمان جعلی "کلاه ایمنی سفید" در سوریه، حامی تروریست ها است

© REUTERS / Ammar Abdullahزاخارووا: سازمان جعلی "کلاه ایمنی سفید" در سوریه، حامی تروریست ها است
زاخارووا: سازمان جعلی کلاه ایمنی سفید در سوریه، حامی تروریست ها است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان "کلاه ایمنی سفید" در سوریه یک سازمان غیر دولتی بشردوستانه جعلی در سوریه با هدف کمک به تروریست ها می باشد.

ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه اعلام نمود، سازمان "کلاه ایمنی سفید " در سوریه در واقع جعل هویت یک سازمان غیر دولتی بشردوستانه و حامی تروریست ها است ، این سازمان قصد پنهان کردن آثار جنایات تروریست ها را دارد.

زاخارووا در ادامه افزود: "سازمان جعلی "کلاه ایمنی سفید" به طور آزاد در منطقه "جبهه النصره" و "داعش" در رفت و آمد هستند،

آشکارا با آنها ابراز همدردی نموده، در عین حال اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار می دهند و حتی از آنها حمایت مالی می کنند.

بر اساس شواهد مستند موجود، کارمندان سازمان "کلاه ایمنی سفید" در برخی از عملیات "النصره" مشارکت داشتند،  در برخی موارد نیز اسناد اعدام غیرنظامیان را پنهان نموده اند".

زاخاروف در ادامه افزود، ویدیو سوء استفاده از سربازان سوریه و اعدام آنها در حضور " کلاه ایمنی سفید " وجود دارد. از سوی دیگر شواهدی در خصوص غارت، فریبکاری، پنهان کاری اعضای این سازمان جعلی در اختیار است.  به نقل از سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه، تمام این حقایق در رسانه های غربی نادیده گرفته می شود.

این مقام دولتی روس در پایان افزود: علی الخصوص در حادثه 4 اوت در خان شیخون سوریه، اعضای سازمان "کلاه ایمنی سفید" دخالت داشتند. این شواهد انکار ناپذیر، باعث بهانه تراشی آمریکایی ها برای ارتکاب تجاوز مسلحانه علیه نیروی هوایی سوریه در پایگاه الشعیرات گردید.   

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала