گزارش و تحلیل

قتل شهروند روسیه در آمریکا

© Fotolia / WavebreakMediaMicroرسیدگی به قتل شهروند روسیه در آمریکا
رسیدگی به قتل شهروند روسیه در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهروند روسیه در اورگون به قتل رسید.

در سرکنسولگری  فدراسیون روسیه در  سان — فرانسیسکو  کشته شدن آنا رپکینا، شهروند روسیه در ایالت اورگون آمریکا  مورد تأیید قرار گرفت.

نماینده سرکنسولگری  روسیه در صحبت با « اسپوتنیک» گفت: «  سرکنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو  در جریان این حادثه قرار دارد.  ما این خبر را به اطلاع خویشاوندان شهروند به قتل رسیده روسیه رساندیم که در تماس  دائمی با  پلیس هستند.  مطابق با  اطلاعات اولیه، دعوای خانوادگی دلیل  این حادثه اعلام شد. « مظنون بازداشت شده است. دادستانی به ما اطمینان داد  که  پرونده تشکیل خواهد شد و  ما را در جریان رسیدگی  به آن قرار خواهند داد».

به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از آژانس خبری آسوشیتد پرس  با استناد به  امی ماتوسکو معاون اول  دادستان  گزارش شد که جسد پیدا شده در ایالت اورگون آمریکا به  آنا رپکینا 27 ساله شهروند  روسیه تعلق دارد.  پلیس اطلاع داد  که  مقتول  با شخص مظنون به قتل در ارتباط  نزدیک بوده است.  به  گفته دادستان، وی  یکی از « ضلع های مثلث عاشقانه» با مقتول و زن دیگری بوده است.  به گفته ماتوسکو  زن دوم به  مظنون به قتل اولتیماتوم داد و از او خواست بین آن دو یکی را انتخاب کند.

گزارش شد  که جسد مقتول در « بنتون» در 177 کیلومتری « پورتلند» پیدا شد.  او را با شلیک در پشت گردن کشتند.

در کشورهایی که دسترسی به  سلاح گرم آزاد است، دعواهای خانوادگی  متأسفانه  اغلب به  تراژدی می انجامد: مردم براحتی ماشه را می کشند.

آلکسی زودین کارشناس سیاسی  و عضو  شورای کارشناسی  انستیتوی تحقیقات اجتماعی — اقتصادی  و سیاسی  در مصاحبه با « اسپوتنیک» در  خصوص تراژدی در  ایالت « اورگون» آمریکا گفت: به نظر من، این مسأله ای لاینحل برای ایالات متحده است.  دسترسی آزاد به سلاح گرم از زمان موجودیت آمریکا وجود داشته است.  این یکی از ارزش های بنیادی  آنهاست —  خیلی ها درک می کنند که  این چیز خوبی نیست. اما با توجه به مدت زمان طولانی موجودیت این رسم  و تلاش های نافرجام لغو آن ، این موضوع یکی از  مسائل جاویدان آمریکا باقی خواهد ماند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала