محبوبیت گردشگران آلمانی با ون چمن کاری شده در ایران (عکس)

© Photo / PixabayVolkswagen Type 2 Vintage Van
Volkswagen Type 2 Vintage Van - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر این روزها در خیابان های ایران با خودرویی که چمن کاری شده مواجه شدید، تعجب نکنید!

به گزارش اسپوتنیک، زوجی آلمانی از شش سال قبل سفرشان به دور دنیا را آغاز کردند و حالا به ایران رسیده اند، به سرعت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته اند. بر اساس تصاویری که از آنها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود، آنها ابندا در شهر شیرز و سپس در شهر کاشان اقامت داشته اند.

گفته می شود این زوج آلمانی با نام های "توبی" و "کارولین" از 6 سال قبل یعنی سال 2011 میلادی سفر به دور دنیا را آغاز کرده اند و گفته می شود تاکنون در بیش از 10 کشور اقامت داشته اند. پسر آنها "ماکس" نیز در استرالیا و 3 سال قبل به دنیا آمده است.
در مصاحبه ای که از آنها در فضای مجاری به اشتراک گذاشته شده است، آنها می گویند که طی 6 سال گذشته از کشورهای هلند، لیتوانی، روسیه، بلغارستان، استرالیا، نپال، هند، پاکستان و افغانستان گذر کرده اند و با آداب و رسوم مردم این کشورها آشنا شدیم، اما مردم ایران مهمان نوازترین و شادترین مردم دنیا هستند. ایرانیان به خصوص شیرازی ها، مردمانی مهربان و بافرهنگ هستند و خیلی سریع با گردشگران خارجی ارتباط برقرار می کنند و با آنها صحبت می کنند.

خبر حضور آنها در ایران به سرعت در اینترت پخش شده و کاربرانی که با ون آنها عکس گرفته اند، این تصاویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала