شغل های پر رونق سال 2017 (عکس)

© Photo / mostafasayyediشغل های پر رونق سال 2017 (عکس)
شغل های پر رونق سال 2017 (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شغل های پر رونق نیمه دوم دهه جدید تفاوت های بارزی با دهه های پیشین دارد.

به گزارش اسپوتنیک، با پیشرفت و نفوذ فن آوری در زندگی انسان ها، شغل های جدیدی نیز به وجود آمده اند که تا پیش از این وجود نداشته اند. به عقیده کاربران، یکی از پر رونق ترین فعالیت هایی که اکنون در ایران به شدت رونق دارد، ادمین بودن کانال های تلگرام و کسب درآمد از تبلیغات است.
در کل، اغلب فعالیت هایی که در فضای مجازی صورت می گیرند، رونق خوبی دارند. در حال حاضر می توان گفت که اکثر ساکنان ایران به نوعی می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. این دسترسی می تواند از طریق کامپیوتر، گوشی هوشمند، کافی نت ها و غیره تامین شود.

از دیگر فعالیت هایی که در سال جدید به شدت مورد استقبال قرار گرفته و از طریق آنها می توان درآمد خوبی حاصل کرد می توان به آموزش مجازی و از راه دور به کمک برنامه های انتقال ویدئو نظیر اسکایپ، نوشتن کتاب های آنلاین و فروش آن در فضای مجازی، طراحی وب و وبلاگ، تولید متحوا و نوشتن مقاله و خبر، تولید اپلیکیشن برای کودکان، متخصص تغذیه، همکاری در بازاریابی، تبلیغات در دنیای مجازی، خدمات حمل و نقل، معرفی مواد غذایی و فست فود، آموزش نرم افزار، تامین و نظارت بر منابع انسانی و آژانس های کاریابی، ترجمه و خدمات مترجمی، کار آزاد و تجارت و همچنین تعمیرات و سرویس دهی گوشی های هوشمند اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала