تیتر دردسر ساز مجله زنانه كازموپوليتن

© AFP 2023 / Asif HassanМодель демонстрирует творение пакистанского дизайнера Lala в первый день Недели моды в Карачи
Модель демонстрирует творение пакистанского дизайнера Lala в первый день Недели моды в Карачи - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجله كازموپوليتن به خاطر انتشار مطلبى درباره دخترى كه بدون هيچگونه اقدامى٢٠ كيلوگرم لاغر شده است مورد انتقاد شديد مخاطبينش شد.

به گزارش اسپوتنيك به نقل از واشنگتن پست، اين مجله در حساب توييتر خود با انتشار اين موضوع و بدون اشاره به مشكلات جسمانى اين دختر تنها به لاغر شدن او پرداخته است. در عكس هاى منتشر شده دختر جوان برنزه اى را كه تاپ صورتى بر تن دارد مشاهده مي شود، اما در أصل اين شخص به خاطر ابتلا به سرطان ٢٠ كيلوگرم از وزن خود را از دست داده است.
در اين مطلب آمده است كه اين شخص پس از گذاشتن از تمام سختى هاى كه با بيمارى سرطان برايش بوجود امده ديد متفاوتى به زندگى پيدا كرده است و "عاشق بدن خود" شده است.
بسيارى از كاربران توييتر به حساب اين مجله با هشتگ cancerisnotaweightlossprogramitsCANCER# كه به معنى(سرطان برنامه لاغرى نيست، سرطان، سرطان است) حمله كردند.

آليسون بتوف يكى از اين كاربران كه خود پزشك است از اين نشريه خواست كه از بيمارانى كه با اين مشكل دست و پنجه نرم مى كنند عذرخواهى كند.
در حال حاضر اين مطلب از حساب توييتر كازموپوليتن حذف شده است.Cosmopolitan Magazine posts weight loss secret that doesn’t take ANY exercise (It’s cancer the secret is get cancer)https://t.co/OGeQIoWaXR pic.twitter.com/DI4WZdKvDe

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала