شهرهای عجیب در ایران (عکس)

© Photo / Soheil Ghanbarzadehمراسم 22 بهمن تهران
مراسم 22 بهمن تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بعضی از شهرهای ایران، به دلیل موقعیت خاص عنوان شهرهای عجیب را بخود گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از شهرهای ایران به علت موقعیت خاص و یا رکوردی عجیب در کاری لقب عجیب ترین شهرهای ایران را در شبکه های مجازی گرفته اند.
به عنوان مثال پولدارترین و مرفه ترین شهر ایران اردکان است و شهر لار در استان فارس تنها شهر بدون کوچه در کل خاورمیانه است.
عنوان شهرهای عجیب در شبکه های اجتماعی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر عکسی منتشر کرده است که در آن معروفیت هر شهر که آن را تبدیل به شهری عجیب کرده است شرح داده شده است.

#پاریس_کوچولو🗼 #بروجرد #شهرهای_عجیب_ایران

Публикация от Dr. Milad Moghadasi (@milad_msi10) Апр 8 2017 в 10:49 PDT


جالب است بدانید که شهر پاوه در استان کرمانشاه تنها شهری است که حتی یک چراغ قرمز ندارد. این شهر مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفت. برای مثال یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر از طرفداران پر و پا قرص این شهر شده است.

شهر "ایوان" در استان ایلام تنها شهری است که غسالخانه ندارد. تنها شهر ایرانی که 3 سد جهانی در آن وجود دارد شهر "اندیمشک" استان خوزستان است.
شهر "جلفا" شهر ایرانی است که گورستان ندارد و شهر "بروجرد" در استان لرستان خوشگذران ترین مردمان ایران را دارد.
مسئله ای جزیره کیش را عجیب کرده است، عدم وجود موتورسیکلت در این جزیره می باشد. غنی ترین زمین ایران متعلق به شهر "گچساران" در استان کهگیلویه و بویراحمد است. در شهر "شادگان" استان خوزستان هیچ هتل و مسافرخانه ای وجود ندارد و "عسلويه" در استان بوشهر دارای بیشترین نیروی کار غیر بومی است که از شهرهای دیگر ایران به آنجا سفر کرده اند.
شهر "تبریز" در استان آذربایجان شرقی شهر بدون گدا عنوان دارد و امن ترین شهر ایران و دومین شهر امن جهان شهر "فردوس" در استان "خراسان جنوبی" است.
این مطلب برای کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی مختلف جالب بوده و آنان را به تحسین شهرهای عجیب ایران واداشته است.
بر اساس کامنت کاربران، بیشترین طرفدار مربوط به شهر پاوه به علت عدم وجود چراغ قرمز و شهر فردوس بعلت امنیت بالای آن می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала