ویدیوهای احساسی پدر قهرمان است (ویدیو)

© Fotolia / GoodluzМужчина с подарком в руках в кругу семьи
Мужчина с подарком в руках в кругу семьи - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پدر در اکثر فرهنگ ها و اقوام جهان سمبل مردانگی، استقامت، صبر، از خود گذشتگی، دفاع و قدرت است.

به گزارش اسپوتنیک، با فرا رسیدن روز پدر در ایران و کشور پاکستان، موجی از تصاویر و ویدئوهای مربوط به پدران در کشورهای مختلف به اشتراک گذاشته می شود. در اکثر این ویدئو ها ، قهرمانی های پدران نمایش داده می شود که در مواقع مختلف به داد فرزندان می رسند.

در این ویدئو که به شدت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است می توان مشاهده نمود که پدر به عنوان سنگر و سایه کودکان، همیشه حواسش به فرزندان خودش است.
صحنه های این ویدئو تنها بخشی از حمایت هایی است که پدرها در طول زندگی از فرزندان به عمل می آورند. این ویدئو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی دارد و در آستانه روز پدر، توسط بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشته می شود. کاربران بسیاری نوشته اند که این ویدئو به شدت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.
در ویدئوهای دیگر با همین مظمون مشاهده می کنیم که چگونه یک پدر با از خودگذشتگی اجازه نمی دهد دخترش رنگ سختی را ببیند و حاضر است تا از تمام جان برای فرزندش مایه بگذارد. دخترش نیز در نامه ای به تمامی خصوصیت پدرش اشاره می کند ولی در آخر می نویسد که او دروغ می گوید. و او این دروغ را به خاطر من می گوید. چون من را دوست دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала