سگ فداکار مانع حمله انتحاری

© Fotolia / Alona Rjabcevaسگ فداکار مانع حمله انتحاری
سگ فداکار مانع حمله انتحاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقام های نیجریه می‌گویند، سگی در یک مهمانی عروسی در نیجریه پس از درگیر شدن با یک عامل انتحاری قبل از آن که او بتواند خودش را به محل مهمانی برساند باعث منفجر شدن بمب همراه وی و نجات جان افراد حاضر در این مهمانی شده است.

به گزاراسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، فداکاری این سگ باعث نجات جان شرکت کنندگان در این مهمانی شد اما خود سگ و عامل انتحاری کشته شدند.
یک شاهد عینی به نام بابا احمد، ساکن روستای محل وقوع این حادثه موسوم به روستای "بلبلو" واقع در نزدیکی شهر مایدوگوری در شمال شرق نیجریه گفت: مهمانان بسیار از این که این سگ با فداکاری جان آنها را نجات داد شکرگذار هستند.
او گفت که این عامل انتحاری یک دختر نوجوان بوده و در ابتدا در حاشیه مراسم عروسی در این روستا که اکثر ساکنان در آن شرکت کرده بودند ایستاده بود که ناگهان سگ به سمت او شروع به پارس کردن می کند و به او حمله می‌کند.
ویکتور ایسوکو، سخنگوی پلیس نیجریه امروز (چهارشنبه) تایید کرد که در جریان این اتفاق، یک سگ با مداخله خود جان حاضران در مهمانی عروسی را نجات داده است.
حملات انتحاری در نیجریه معمولا از جانب گروه تروریستی بوکوحرام انجام می‌شوند و اگر چه یک نیروی چند ملیتی در نیجریه افراطگران بوکوحرام را از شهرها و روستاهای بزرگ در شمال شرق نیجریه خارج کرده اما عوامل این گروه رو به حملات تروریستی و انتحاری علیه اهداف نرم و غیرنظامیان آورده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала