بازتاب اقدام توریست های فرانسوی که در الموت قزوین آشغال های مردم رو جمع کردند (عکس)

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh روستای شاهکوه
روستای شاهکوه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جمع کردن آشغال در الموت توسط توریست های فرانسوی در تیراس کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در اینترنت به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است که گفته می شود از توریست های فرانسوی که به ایران آمده اند گرفته شده است. این توریست های فرانسوی در الموت قزوین آشغال های اطراف چشمه خارود جمع را می کردند.

 

Публикация от S A E D S O H E I L I (@saedsoheili) Апр 3 2017 в 1:12 PDT

انتشار این تصویر توسط کاربران و گروه های مختلف در شبکه های مجازی، موجی از نارضایتی، تاسف، تشویق و کامنت هایی با شعار "باید اول از خودمان شروع کنیم" را دربر داشته است.
کاربران بسیاری نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند. ساعد سهیلی از بازیگران ایرانی در اعتراض به تولید زباله در روز سیزده به در و رها کردن آن در طبیعت نیز در اینستاگرامش نوشت: در روز طبیعت توريست های فرانسوی در ايران، زباله های مردم رو از اطراف چشمه خارود جمع می كنند.

با این که اکثر کامنت های کاربران مضمون تاسف دارد، ولی کاربرانی هستند که موضوع حجاب دختر را به میان آورده اند و نوشته اند که اینجا ایران نیست.
کاربری در پاسخ به این سوال نوشته است "از دبه ها و قوطی ها معلومه ایران اولا. دوما لخت ک نیست روسری سرش نیست. فکر نمیکنم چیزی باشه ک راجبش بخوایم بحث کنیم. اصل موضوع فرهنگ چند هزار ساله ماست و بهتر است درگیر حجاب توریست نباشیم."
کاربری نیز می نویسد نباید اینقدر زود باور باشیم. شايد اینها آشغال های خودشونه یا همين اشغالارو يه توريست ديگه ریخته.
ولی در کل اکثر کاربران ایرانی در رابطه با این تصویر نوشته اند که اقدام این توریست ها را تحسین می کنند و به نظر می رسد که آنها می توانند الگوی خوبی برای همه دوستاران محیط زیست باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала