گزارش و تحلیل

اخراج شرکت کنندگان در سکس - مهمانی

© Sputnik / Vasiliy Batanovنظامیان نیروی دریایی آمریکا
نظامیان نیروی دریایی آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان شرکت کننده در سکس – مهمانی از ارتش آمریکا اخراج خواهند شد.

به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از روزنامه « واشنگتن پست» با استناد به اسناد  دادگاه فدرال  « سان دیگو» ایالت کالیفرنیا، در آمریکا،  یک دریاسالار و 7 افسر به  رشوه خواری متهم شده اند که بیشتر به صورت  سکس — مهمانی با شرکت فاحشه ها  پرداخت می شد.

پرونده دریادار بروس لاولِسکه که در واحد اطلاعات  نیروهای  دریایی آمریکا در پنتاگن  انجام وظیفه می کند  و چند کاپیتان نیروی دریایی و  سرهنگ بازنشسته دریایی در حال بررسی است.  دادستان آنها رامتهم به دریافت رشوه از  لئونارد گِلِن فرانسیس  از سنگاپور  متهم می کند که قبلا بر طبق قراردادهایی با پنتاگن کار می کرد  و به گناه خود در کلاهبرداری  به مقدار  دهها میلیون دلار  هنگام کارهای تجاری با  نیروی دریایی امریکا اعتراف کرده است.  مطابق با  اسناد دادگاه، این تاجر هدایایی  به  نظامیان آمریکایی  می داد که شامل  مسافرت  به استراحتگاه های  گرانقیمت و خدمات فاحشه ها بود.  در اسناد ارائه شده در دادگاه همچنین از اهدای ساعت های گرانقیمت به  قیمت 25 هزار  دلار  و سیگار و کنیاک گرانقیمت نام برده شده است.

Офицеров ВМС США обвинили в продаже секретной информации за секс-вечеринки - اسپوتنیک ایران
افسران نیروی دریایی آمریکا اطلاعات محرمانه را به خاطرعیاشی افشا می کردند
دادستان گفت که فرانسیس « سکس — مهمانی» برای افسران آمریکایی را در  کشتی  « بلو ریج»  ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا ترتیب می داد. به عنوان مثال، در سال 2008 میلادی  در زمان سفر به فیلیپین، 5 افسر  نیروی دریایی  در  « مهمانی چند روزه»  با همراهی فاحشه ها  شرکت داشتند و تمام ذخیره مشروب الکلی  هتل درجه یک  به قیمت 50 هزار دلار را  نوشیدند.

دادستان اعلام داشت که افسران در عوض این نوع هدایا، اطلاعات محرمانه  را در اختیار فرانسیس گذاشتند که باعث شد شرکت وی  در قراردادهای دهها میلیون دلاری برنده شود.

پرونده  27 متهم  در  دادگاه بررسی می شود  و بیش از  200 نفر در این  رابطه مظنون اعلام شدند.

به گفته دمیتری یگورچِنکوف  معاون مدیر  پژوهشکده  خاور میانه  و هماهنگ کننده  تحقیقات استراتژیک  و پیش بینی های  دانشگاه دوستی ملل روسیه ، شرکت  نظامیان آمریکایی در  اینگونه رشوه خواری چیز نادری نیست.

—  نظامیان آمریکایی با  جنجال های رشوه خواری  « باعث خوشحالی می شوند» و به این ترتیب  نشان می دهند که  فرماندهان عالیرتبه نظامی آمریکا برای  دریافت سود شخصی به دام انواع مختلف  شِمای رشوه خواری  و فساد  می افتند. دریاسالارهای  نیروی دریایی ، ژنرال های پنتاگن در صدر این فهرست هستند که دیگر نیازی به صحبت در باره  نظامیان آمریکایی در حال انجام وظیفه در  عراق و افغانستان  نیست که در آنجا  سطح رشوه خواری به بالاترین حد رسیده است.  کار حتی به  دزدی سوخت  به ارزش دهها و حتی صدها میلیون  دلار رسیده است.  نظامیان ارتباط نزدیکی با تجارت دارند. پیمان کاران  فرعی و نظامی  وزارت دفاع  همین نقش را بازی می کنند و به این ترتیب درآمدی برای خود  کسب می کنند».

دمیتری یگورچِنکوف در ادامه گفت:  نظامیان آمریکایی حتی اطلاعات محرمانه را می فروشند که  اطلاعات در باره  وضعیت این یا آن تأسیسات نظامی، زیر ساخت،  فنی و یا نقشه جابجایی این تکنیک آلات است.  در تمام پرونده های گذشته  روش کار به همین شکل بود- دهها  شرکت کننده اصلی و  شمار زیاد افراد مظنون.  این شِمای کلاسیک  رشوه خواری آمریکایی است».

به گفته کارشناس روسیه تمام شرکت کنندگان به دادگاه کشانده خواهند شد.

—  دادگاه به پرونده های آنها رسیدگی خواهد کرد و همه چیز به شدت محرمانه بودن اسناد وابسته خواهد بود.  بهر حال اخراج از ارتش با هتک حیثیت در انتظار همه آنهاست. آنچه به تاجر سنگاپوری مربوط می شود، قراردادهای امضا شده با وی مورد تجدید نظر قرار خواهند گرفت و پرونده وی نیز در دادگاه بررسی خواهد شد.  اما در اینجا یک سوال مطرح می شود، بر اساس  کدام قانون، آمریکایی ها خواهان استرداد وی از سنگاپور به آمریکا خواهند شد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала