خودرویی برای دور زدن ترافیک (ویدئو)

© Sputnik / Grigoriy Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пробка на Садовом кольце
Пробка на Садовом кольце - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به کمک این خودرو می توان ترافیک های طولانی در مدت زمان کوتاهی پشت سر گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده از مسافران نوروزی در شبکه های اجتماعی می توان شدت ترافیک خودرو بالای امسال را مشاهده نمود. در این رابطه راهکارهای بسیاری پیشنهاد می شود که می توانند سازنده باشند ولی هزینه بسیاری در بر دارند. در این میان می توان به عریض کردن جاده ها، ساختن پل، یک طرفه کردن برخی مسیر ها، ممانعت از عبور خودروهای سنگین، طرح زوج و فرد، ساخت پارکینگ، مونوریل، جاده کشی و غیره اشاره نمود.
در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی با نام "خودرویی برای عبور از ترافیک" منتشر شده است می توان مشاهده نمود که چگونه یک مهندس متبکر با خلاقیت منحصربفرد خود از شر ترافیک خلاص می شود.

در ابتدا چرخ های خودرو در امتداد محور حرکت کرده و باز می شوند، سپس 4 جک هیدرولیک، خودرو را ارتفاع مورد نظر به بالا می برد و این این خودرو می توان براحتی از بالای خودروهای منتظر در ترافیک عبور کند.
این طرح مورد استقبال کاربران ایرانی بسیاری قرار گرفته است. برخی موافق هستند ولی بسیاری نیز این موضوع را در همه شهرها امکان پذیر نمی دانند. کاربری نوشته است که دیگر از اين به بعد توی هر دو تا تراز افق ديد، ترافيك داريم. برخی نیز معتقدند که این سیستم در تهران جواب نمی دهد، چراکه هیچکس بین خطوط نیست. ولی اگه یکم لنگاشو کج کج بذاره، واسه ایران کاستومایز میشه).
کاربر دیگری نیز می پرسد اگر جلومون شاسی بلند، مینی بوس، اتوبوس یا کامیون بود چی؟ نمیشه که!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала