اسرار يک شکم صاف

© Photo / Pixabayاسرار يک شکم صاف
اسرار يک شکم صاف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوچک کردن شکم با روش هايي چون یک رژیم غذایی اصولی و معتدل ، 30 دقیقه تا یک ساعت پیاده‌روی در روز، انجام حرکات انقباض شکم، بستن شکم پس از زايمان (براي بانوان) امکان پذير است.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از جام جم، افزایش دور کمر آقایان بیش از ۱۰۲ سانتی متر و در خانم ها بیشتر از ۸۹ سانتی متر، خطر ابتلا به دیابت و بیماری های عروق قلب را افزايش مي دهد. با روش هاي زير مي توان از شر چربي هاي اطراف شکم خلاص شد:
— شکم خود را منقبض کنيد:
هر روز صبح پس از برخاستن از خواب 10 مرتبه عضلات شکم و پشت را، هر مرتبه به مدت 10 ثانیه منقبض و سپس از حالت انقباض خارج کرد. اين روش ساده باعث سفت شدن عضلات شکم شما مي گردد.
— راه بروید:
به گزارش متخصصان ورزشي، دویدن در لاغری و آب کردن چربی های شکم نسبت به راه رفتن ترجيح داده مي شود: دویدن به سوزاندن سریع تر چربی ها کمک می کند، اما برای افراد جوان تر یعنی حداکثر تا 45 سال توصیه می گردد.
— ابتدا وزن کم کنید، سپس ورزش کنید:
برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی و بویژه پیاده روی پیوسته استفاده نمود. اما در اين ميان نبايد فراموش کرد که افراد با اضافه وزن بالا، پیش از آغاز ورزش باید با استفاده از یک رژیم غذایی اصولی وزنشان را کاهش دهند و سپس ورزش کنند. زيرا با اين روش لاغري آنها پايدار تر و طولاني تري خواهد بود.
— پس از زایمان، شکمتان را ببندید:
بستن شکم، یک هفته پس از زایمان طبیعی یا سزارین می تواند در جلوگیری از افتادگی شکم و کمک به سفت شدن عضلات آن موثر باشد. رعايت اين نکته براي زنان يک امر ضروري است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала