اجاره دوستان دروغین برای عکس سلفی در ژاپن

© AP Photo / Koji SasaharaСелфи в день совершеннолетия в Японии
Селфи в день совершеннолетия в Японии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شرکت ژاپنی با عنوان "فمیلی رومانس" اقدام به اجاره دوستان دروغین و درآمدزایی از این طریق نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دیلی میل، شرکت خدمات اینترنتی ژاپنی "فمیلی رومانس" خدمات جالبی به کاربران اینترنت در ژاپن ارائه می دهد، از این پس کاربران شبکه های اجتماعی می توانند افرادی را به جای دوستان خود سفارش دهند. پس از ثبت سفارش، این دوستان دروغین نزد فرد سفارش دهنده می آیند، تا وی با گرفتن عکس های سلفی بتواند آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر نماید.

هزینه عکاسی دو ساعته با این دوستان دروغین، حدود 8 هزار ین (73 دلار) تعیین شده است.

این شرکت از سوی دیگر، دارای کاتالوگی شامل عکس های این دوستان دروغین می باشد، کاربران با توجه به هزینه مالی خود می توانند سفارش خود را به ثبت برسانند.

متقاضیان این نوع خدمات اغلب افرادی هستند که دوستان کمی دارند، یا قصد دارند دوست یا شریک سابق خود را پس از جدایی زجر بدهند.

بسیاری از مشتریان این نوع خدمات، نظرات مثبت خود را در وب سایت "فمیلی رومانس" منتشر نموده اند. یکی از مشتریان در این خصوص می نویسد: "من ده ها نفر دوست دروغین را از شرکت فمیلی رومنس استخدام نمودم. آنها در یک مهمانی به افتخار تولد من در رستورانی در توکیو جمع شدند. تمام شب ما در کنار منظره زیبای هتل در حال نوشیدن بودیم. سپس همه به اتاقم من رفتیم، آنها به من یک کیک بزرگ هدیه دادند و من عکس های سلفی زیادی با آنها گرفتم… هوراااا". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала