سال 1396 سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»

© Flickr / Rafael Roblesجریمه شدن دو زن ایرانی به جرم بد حجابی
جریمه شدن دو زن ایرانی به جرم بد حجابی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انصاری گفت: با اولويت گذارى در برنامه اصلى اقتصاد مقاومتى، نامگذارى سال جديد صورت گرفت تا به اين شكل بتوان خلاهاى اقتصادى در كشور را شناسايي و برطرف كرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان- جمشيد انصارى معاون رييس جمهور درباره نامگذارى سال ٩٦ به اقتصاد مقاومتى، اشتغال و توليد و چگونگى تحقق آن از سوى دولت اظهار داشت: همانطور كه مقام معظم رهبرى در بيانات خود به آن اشاره كردند با اولويت گذارى در برنامه اصلى اقتصاد مقاومتى،  نامگذارى سال جديد صورت گرفت تا به اين شكل بتوان خلاهاى اقتصادى در كشور را شناسايي و برطرف كرد.

وى افزود: سال گذشته به اقتصاد مقاومتى، اقدام و عمل نامگذارى و برنامه هاى اصلى اين حوزه هم تعريف شد، خوشبختانه اقدامات قابل توجهى از جمله افزايش توان توليد داخل صورت گرفت.

انصارى افزود: برخى واحدهاى توليدى غير فعال و نيمه فعال در سال گذشته فرصت راه اندازى پيدا كردند و خوشبختانه ظرفيت هاى جديد شغلى در اين زمينه ايجاد شد امسال نيز با تعيين اين جهت گيرى همه بايد با همكارى و مشاركت يكديگر در جهت تقويت توليد داخل بكوشند.

معاون رييس جمهور ادامه داد: هر اندازه توليد داخل در حوزه كشاورزى، صنعت و خدمات تقويت شود طبعا ظرفيت هاى جديد براى اشتغال جوانان فراهم خواهد شد.

وى گفت: اگر محورهاى تعيين شده اقتصاد مقاومتى با جديت پيگيرى و برنامه مشخصى براى تحقق آن پيش بينى شود مي توان به اهداف تعيين شده در اين زمينه دست يافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала