رئیس جمهور سابق کره جنوبی به علت برخورد بد با سگ ها توبیخ شد

© Fotolia / Mikkel BigandtЛабрадор с щенятами. Архивное фото
Лабрадор с щенятами. Архивное фото - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالان حقوق حیوانات در کره، رئیس جمهور سابق پارگ گون-هه را به بدرفتاری با سگ ها متهم نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه گاردین، رئیس جمهور سابق کره جنوبی به هنگام ترک محل اقامت خود دو سگ بالغ و هفت توله سگ را به حال خود رها نمود.

به گزارش این منبع خبری، این سگها از نژاد جیندو (نوعی سگ شکاری محلی) هستند. این جفت سگ در زمان ورود پارگ گون هه به دفتر ریاست جمهوری در سال 2013 به ایشان اهدا شده بود، این دو سپس هفت توله سگ به دنیا آوردند. بر اساس اظهارات کیم تن چو نماینده ریاست جمهوری، توله سگ ها بسیار کوچک هستند، بنابراین در محل ریاست جمهوری باقی می مانند تا زمانی که بزرگ شوند و آنها را به صاحبان جدیدشان برسانند. به نقل از ایشان، پارگ گون-هه به هنگام ترک کاخ ریاست جمهوری به کارکنان خود دستور داد تا از این حیوانات مراقبت نمایند.

فعالان حقوق حیوانات در کره، شکایت خود را در خصوص رفتار پارگ گون-هو با حیوانات به کمیته دولتی حقوق مدنی و مبارزه با فساد تسلیم نمودند. این سازمان نیز اطلاعات بدست آمده را به پلیس ارسال نمودند. ماموران پلیس به روزنامه نگاران اطلاعات بیشتری در این خصوص ندادند.

به گزارش گاردین هنوز تصمیم قانونی درباره پارک گون گرفته نشده است. با توجه به قوانین کشور کره جنوبی، حیوانات رها شده در خیابان به حیواناتی می گویند که در مکان های عمومی بدون مالک در حال پرسه زدند و یا در مجموع در خیابان زندگی می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала