پخش زنده از قبر توسط مرد بازنشسته (ویدئو)

اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، بلفاست جان ادواردز، مرد بازنشسته بریتانیایی یک آزمایش عجیبی انجام می دهد. او داخل یک تابوت حفر شده در یکی از خیابان های مرکزی شهر رفت و یک ارتباط زنده اینترنتی را برقرار نمود. به نقل از بلفاست، قصد وی کمک به معتادان مواد مخدر و افراد مبتلا به افسردگی می باشد.

به گفته ادواردز، خود او در جوانی به مواد مخدر معتاد بوده است، اما دیگر 25 سال به این مواد دست نزده است. این مرد بریتانیایی در انگلستان مرکز کمک به افراد با تمایلات خودکشی را تاسیس نموده است. به نقل از سازمان Walking Free، وظیفه این سازمان کمک به افراد مبتلا به بیماری های روانی و بازگرداندن امید به زندگی به این افراد می باشد.
وی در روز اول مارس، به هنگام خروج از خانه همسرش را بوسید و با او خداحافظی نمود، و سپس با تمام وسایل الکترونیکی خود وارد تابوت دفن شده در نزدیکی کلیسای Uilloufild شد..
نقشه این مرد بریتانیایی از این قرار است که در طی دو روز با فیلمبرداری و پخش زنده از داخل تابوت، امید زندگی را در افراد افسرده افزایش دهد. ورود به سایت پخش زنده این مراسم رایگان است. این مرد هر گونه نامه، اس ام اس و یا پیامی را از هر فردی در هر جای جهان می پذیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала