بازتاب اکران نخستین فیلم رئال انیمیشن ایرانی در فضای مجازی (عکس، ویدیو)

© Photo / Youtube/irfilmsرئال انیمیشن مبارک
رئال انیمیشن مبارک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم رئال انیمیشن با نام "مبارک" چندی پیش در ایران اکران شد.

به گزارش اسپوتنیک، این فیلم با بازی "الناز شاکر دوست" می باشد و گفته می شود که داستان آن از شخصیت های شاهنامه فردوسی بهره جسته است.
در شبکه های اجتماعی نیز این فیلم مورد توجه قرار گرفته است و کاربران بسیاری آن را مورد بحث قرار داده اند.
الناز شاکر دوست بازیگر ایرانی این فیلم نیز در صفحه شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرام خود به معرفی این فیلم پرداخته است.

 

Публикация от ElnazShakerdoost🎬 (@elnazshakerdoost) Фев 26 2017 в 5:21 PST

مطلبی که وی منتشر کرده است صفحه نخست روزنامه هنرمند می باشد که تصویر او و شخصیت های انیمیشنی در آن دیده می شود. این فیلم بر روی پرده سینماها در حال اکران می باشد.
کاربران بسیاری در این رابطه نظر داده اند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام معتقد است که این فیلم رئال انیمیشن به جهت به تصویر کشیدن شخصیت های داستانی شاهنامه بسیار فیلم مفیدی برای کودکان بود.
کاربر دیگری در واکنش به تیتر صفحه اول روزنامه هنرمند که نوشته است "انیمیشن برای سرمایه گذاران سینما جذاب نیست" این گونه عنوان کرده است که "انیمیشن برای سرمایگذاران سینما جذاب نیست!چرا باید همچین حرفی توی تیتر اول چاپ بشه؟….تاسف….بهترین فیلم انیمیشی ایران بود و هست.هیچکس نمیتونه بهش ضربه ای وارد کنه."
کاربر دیگری که به همراه خانواده خود این فیلم را دیده است عنوان می کند که "عالی بود عااالی من اصلا فکر نمیکردم انیمیشن ایران انقدر قوی باشه ولی این فیلم هم برای پسر شش ساله ام جذاب بود هم من و همسر جان از دیدنش لذت بردیم واقعا فیلم خوبی بود و به همه توصیه میکنم از تماشای این فیلم لذت ببرند."

یکی از کاربران دیگر شبکه اجتماعی اینستاگرام عنوان کرده است که "سلام من جمعه رفتم سینما با فرزندم فیلم کاملا کسل کننده ای بود نه برای من هر کسی تو سینما بود از بزرگ تا کوچیک واقعا حوصلش سر رفته بود از شمابعید بود همچین فیلم ضعیفی رو بازی کنید حتی برای بچه هام ضعیف بود."
کاربر دیگری معتقد است که "عجب چیزی بود. از تمام انیمیشن هایی که تا حالا ایران ساخته بود تکنیکش بهتر و قوی تر بود. خیلی خوب بود. اصلا انتظار نداشتم. فکر کن داری توی استوری رو توی سینما می بینی. با همون کیفیت و….. داستانشم خوب ساختن. عجیبه. انتظار نداشتم انقدر خوب. اصلا سمبل نکرده بودن مثل بقیه. حرفه ای و خوب. داستانشم از متوسط بهتر بود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала