ارسال هزار نظامی از آمریکا به لهستان در بهار امسال

© AP Photo / Mindaugas KulbisUS Army
US  Army - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه اشپیگل، ایالات متحده آمریکا در ما آوریل تعداد 1000 سرباز نظامی خود را به لهستان ارسال می نماید.

به نقل از ستاد نیروهای زمینی آمریکا در قاره اروپا مستقر در شهر ویسبادن (مرکز ایالت هسن آلمان)، در پایان ماه مارس 2017، اتومبیل های نظامیان آمریکایی به سمت لهستان حرکت خواهند نمود، این نظامیان آمریکایی قرار است در شهر اوژیش (orzysz) در شمال شرقی لهستان مستقر گردیند.
در اجلاس سال گذشته ناتو در ورشو، بنا بر تصمیمات کشورهای آتلانتیک شمالی، مقرر گردید نیروهای نظامی این کشورها به طور چرخشی در کشورهای لتونی، لیتوانی، استونی و لهستان مستقر گردند. بر اساس تصمیمات این اجلاس، کشور کانادا سرپرست گردان مستقر در لتونی،کشور آلمان سرپرست گردان مستقر در لیتوانی، کشور بریتانیا به عنوان کشور سرپرست گردان مستقر در استونی، و در نهایت آمریکا به عنوان کشور سرپرست گردان مستقر در لهستان تعیین گردیدند.
به نقل از آنتونی ماچروویچ وزیر دفاع لهستان، در چارچوب اجرای تصمیمات اجلاس ناتو و تفاهم نامه این سازمان با واشنگتن، به زودی بیش از 6 هزار نیروی نظامی از آمریکا و ناتو در لهستان مستقر خواهند گردید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала