کاخ سفید: سخنان ترامپ در خصوص دشمنی رسانه ها با مردم را جدی بگیرید

© Jeroen Bosmangiornali nel chiosco
giornali nel chiosco - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنيک، راینس پریبس رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، در سخنان اخیر خود از مردم آمریکا خواست که سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا در خصوص دشمنی رسانه ها با مردم آمریکا را جدی تلقی نمایند.

پیش از این دونالد ترامپ در توئیتر خود نوشت: اصحاب رسانه، اخبار دروغین منتشر می نمایند. در واقع، نیویورک تایمز، ان بی سی نیوز، ای بی سی، سی بی اس، سی ان ان — این رسانه ها نه تنها دشمن من، بلکه دشمن مردم آمریکا می باشند".

در این راستا، راینس پریبس در گفتگوی خبری خود با کانال تلوزیونی سی بی اس نیوز در پاسخ به سوال "آیا توئیتر رئیس جمهور در خصوص رسانه ها را جدی بگیریم؟" به مجری برنامه چنین می گوید: "به عقیده من، حتما" و حتما" این موضوع را جدی قلمداد کنید".

در عین حال، پریبس دو نشریه "نیویورک تایمز" و "وال استریت ژورنال" را به عنوان اغراق آمیزترین و نامعتبرترین رسانه خبری معرفی نمود.

پیش از این برخی از کارمندان آمریکایی نشریه نیویورک تایمز که اسم آنها فاش نشده است، با استناد به تماس های تلفنی اعلام نمودند که کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ در سال 2016 در زمان انتخابات رئیس جمهوری آمریکا بارها با اعضای ارشد اطلاعاتی روسیه ارتباط برقرار کرده است. شایان ذکر است، ترامپ بارها ضمن تکذیب این اطلاعات، برقراری ارتباط بین تیم خود با برخی افراد در روسیه را تنها در جهت رفع اشتباهات هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی خود اعلام نموده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала