دریافت بلیط VIP رایگان کنسرت با ویرایش مقاله در ویکیپدیا

© Flickr / CAMONنوجوانی به خاطر ویرایش مقاله در ویکیپدیا، بلیط رایگان VIP کنسرت دریافت نمود
نوجوانی به خاطر ویرایش مقاله در ویکیپدیا، بلیط رایگان VIP کنسرت دریافت نمود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک از روزنامه دیلی میل، آدام بوید نوجوان بریتانیایی به خاطر ویرایش داستان دروغین در مقاله ویکیپدیا از گروه موسیقی محبوب خود، بلیط VIP کنسرت این گروه را دریافت نمود. این نوجوان داستان ویرایش این مقاله را در صفحه فیسبوک خود منتشر نموده است.

روز 10 فوریه، آدام برای حضور در کنسرت گروه موسیقی محبوب خود The Sherlocks دیر کرده بود، زمانیکه وارد سالن کنسرت شد از جای خود اصلا" راضی نبود. سپس ایده ای به ذهنش رسید که در ویکیپدیا خود را به جای پسر عموی خواننده این گروه جا بزند، آدام حتی خود را به عنوان یکی از نوازندگان آلبوم اول این خواننده معرفی نمود. این نوجوان در عین حال می نویسد که در آن لحظه مست بوده، هوش و حواس کافی نداشته است.

آدام بوید، سپس مقاله خود در ویکیپدیا را به نگهبانان کنسرت نشان می دهد، با این کار او نه تنها وارد سالن VIP می گردد، بلکه از پشت پرده به تماشای اجرای گروه موسیقی مورد علاقه خود می پردازد. به گزارش روزنامه دیلی میل، آدام حتی امکان ملاقات حضوری با خوانندگان محبوب خود را داشت، اما او از موقعیت خود سواستفاده نمی کند و تنها در کنار بار به موسیقی نواخته شده گوش فرا می دهد.

پس از این اتفاق، یک ویرایش طعنه دار در صفحه ویکیپدیا گروه موسیقی The Sherlocks در فضای اینترنت منتشر گرديد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دونالد داک قهرمان کارتن انیمیشن نیز، آمادگی خود را برای پیوستن به این گروه موسیقی اعلام نموده اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала