عربستان برای رهایی از باتلاق یمن دست به دامان ترامپ شد

© AP Photo / Jacquelyn Martinعربستان برای رهایی از باتلاق یمن دست به دامان ترامپ شد
عربستان برای رهایی از باتلاق یمن دست به دامان ترامپ شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عربستان سعودی که در جنگ یمن شکست خورده است برای جلوگیری از شکست های بیشتر دست به دامن دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، منابع بلند پایه دیپلماتیک گفته اند که نظام وهابی عربستان از دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا درخواست کرده است تا در جنگ علیه مردم یمن به عربستان کمک کند. جنگی که عربستان در آن به طور وحشیانه مردم یمن را هدف قرار می دهد.
این منابع به نقل از محافل اطلاعاتی گفته اند جنگنده های آمریکا در حمله های عربستان به یمن حضور دارند. در اتاق عملیات عربستان شماری از مستشاران نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی و آمریکا حضور دارند. این افراد بر حمله های نظامی هوایی علیه غیر نظامیان و نظامیان یمن نظارت می کنند.
برپایه گزارش این منابع، نظام خون آشام عربستان شماری از مزدوران را از دیگر کشورها به عربستان وارد کرده است تا از مرزهای عربستان دفاع کنند. در میان این مزدوران عناصری وجود دارند که در پایگاه های شرکت «بلاک واتر» در امارات آموزش دیده اند.
از سوی دیگر نظام وهابی عربستان به تازگی 5 تن از افسران عربستانی را که با ادامه جنگ علیه مردم یمن مخالفت کرده اند، اعدام کرده است. همچنین 20 تن از نظامیان عربستان که از میدان های نبرد فرار کرده اند اعدام شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала