فرمان مهاجرت ترامپ مغایر قانون اساسی است

© AP Photo / Andrew Harnikترامپ ، سرپرست وزارت دادگستری را برکنار کرد
ترامپ ، سرپرست وزارت دادگستری را برکنار کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویلفرد رویز اظهار کرد که دستور اخیر دونالد ترامپ مبنی بر محدود کردن سیاست های مهاجرتی مغایر قانون اساسی بوده و درخواست لغو آن را داد.

به گزارش اسپوتنیک، ویلفرد رویز مدیر ارتباطات اجتماعی شورای روابط امریکا — اسلام اظهار کرد که دستور اخیر دونالد ترامپ مبنی بر محدود کردن سیاست های مهاجرتی مغایر قانون اساسی بوده و درخواست لغو آن را داد.

وی در این رابطه می گوید: «ما متوجه هستیم که دستور رییس جمهور مغایر قانون اساسی است و باید آن را لغو کنیم». وی می گوید که شورای تحت ریاست وی به دادگاه فدرال ایالت ویرجینیا شکایت نامه ای ارسال کرده و خواستار لغو فرمان شده، با این امید که هرچه سریعتر به شکایت وی رسیدگی کنند. علاوه بر این رویز فرمان ترامپ را غیرموثر نامید.

رویز در ادامه می گوید: «تازمانی که دونالد ترامپ به تبعیض دینی در رابطه با مهاجران ادامه بدهد، نه تنها در خیابان ها بلکه در دادگاه ها نیز با مقاومت روبرو خواهد شد».

رویز اظهار کرد که ترامپ ورود شهروندان چند کشور را ممنوع اعلام کرده که با آنها تبادلات تجاری ندارد، اما با کشورهایی همچون اندونزی و مالزی که میلیاردهای امریکایی در آن ها هتل ساخته اند، مشکلی وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала