وقتی کودک با پدر تنها می شود(ویدئو)

© REUTERS / Carlo Allegriوقتی کودک با پدر تنها می شود(ویدئو)
وقتی کودک با پدر تنها می شود(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، در شبکه های اجتماعی رویکرد طنزگونه ای نسبت به تنها بودن پدر و کودک وجود دارد که نسخه های بسیاری از آنها به صورت ویدئو در فضای مجاری منتشر شده است.

به نظر می رسد مادر کودک او را با احتیاط و ملاحظات بسیاری به پدر می سپارد تا چند ساعتی را به فعالیت شخصی خود بپردازد و در همین چند ساعت که پدر با کودک تنها است دقیقا برخلاف ملاحظات مادر و با استفاده از خلاقیت مردانه خود دست به کارهایی می زند که رویکرد طنزگونه دارد.
مثلا پدری برای راحتی کار خود در غیاب مادر موهای دختر خود را با جارو برقی جمع می کند و بعد به صورت دم اسبی می بندد. در مثال دیگری پدر چینی با صورت کودک خود بازی می کند و حالت های مختلفی با دست خود به چهره کودک خود می دهد که از سوی کاربران به شدن مورد توجه قرار گرفته است.

کاربران در واکنش به این ویدیو گفتند که مردها همان کودکان هستند و فقط کمی از نظر سنی بزرگترند. در ویدیوی دیگری پدری برای خلاصی از شیطنت های پسر خود او را با گیره ای که برای نصب حوله و یا لباس به دیوار چسبانده است آویزان کرده است.
کاربران می گویند که اگر کودک را به پدر خود بسپارید انگار به یک کودک دیگری سپردید که فقط از نظر سنی از او کمی بزرگتر است و می خواهد از این مسئولیت هم برای خود سرگرمی ایجاد کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала