رشوه چند میلیارد دلاری امارات به ترامپ

© AFP 2023 / Dominik Reuterرشوه چند میلیارد دلاری امارات به ترامپ
رشوه چند میلیارد دلاری امارات به ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"دیوید هرست نویسنده انگلیسی گفت: کشور امارات، یکی از کشورهای طرفدار اخوان المسلمین است و همین دلیلی برای ارتباط دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و "حسین سجوانی" تاجر و مدیر شرکت املاک اماراتی است تا جائیکه به ترامپ پیشنهاد ساخت دوزمین گلف در دبی را داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "هرست" معتقد است؛ کشور امارات برای موافقت ترامپ با حضور نیروهای اخوان المسلمین در این کشور به ترامپ رشوه داد. این در حالیست که پیش از این باراک اوباما، هیچ مشکلی با نیروهای اخوان المسلمین نداشت.
ترامپ در نخستین گفت و گوی مطبوعاتی بعد از انتخابات گفت: از یک تاجرو فعال در زمینه املاک و مستغلات اماراتی چند میلیارد دلار رشوه گرفتم.
این نویسنده در ادامه افزود؛ گمان اینکه ترامپ بدون پشتوانه وارد کاخ سفید می شود بسیار اشتباه است؛ زیرا وی پیش از این از اسرائیل، امارات، مصر و بسیاری از سازمان ها رشوه گرفت.
و پرواضح است؛ وقتی ترامپ پیش نویس قانونی را برای تروریست دانستن اخوان المسلمین را به جریان می اندازد، میلیون ها تروریست افراطی را که در کنار القاعده از بزرگ ترین احزاب سیاسی به شمار می آیند از کشورهای عربی دور می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала