مرد ایرانی که آقای دوربینی نام گرفت (ویدیو)

© Flickr / Babak Farrokhiтегеран
тегеран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد ایرانی که آرزو داشت انسان معروف و متشخصی شود با حضور در جلوی دوربین های صدا و سیمای ایران به آرزویش رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در شبکه های اجتماعی گفته می شود که حسین نمازی فردی است که از کودکی آرزو داشت انسان معروف و متشخصی شود تا همگان او را بشناسند. او ابتدا می خواست از راه تحصیل انسان مهمی شود تا مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد. اما راه را سخت یافت بنابراین تصمیم گرفت راه دیگری برای تحقق آرزوی خود بیابد. او قبل از انقلاب 57 زمانی که جوان بود بطور اتفاقی در جلو دوربین صدا و سیما قرار گرفت و شبکه های تلویزیونی او را در کنار انبوهی از جمعیت نشان دادند. اقوام و دوستان "حسین" خبر دیدن او را در شبکه های تلویزیونی به او دادند و او بسیار خوشحال شد. این اتفاق بطور تصادفی یکبار دیگر اتفاق افتاد و راه زندگی حسین را عوض کرد. زین پس او با خود تصمیم گرفت که هرگاه دوربین صدا و سیما در جایی قرار دارد وی نیز در همان مکان باشد تا شیرینی معروف شدن را بچشد. حالا او پس از چندین سال تبدیل به فردی شده است که بخاطر تکرر قرار گرفتن در جلو دوربین ها بسیاری از مردم او را می شناسند و با او عکس می گیرند. به گفته او شهرت به شدت شیرین است.
او ادعا می کند که پس از چندین سال تجربه می داند که در چه زاویه ای از دوربین قرار بگیرد تا بهترین تصویر از او گرفته شود. او همچنین طبق تجربه خود خبر از محل قرار گیری دوربین های صدا و سیما را دارد.
او اکنون در بخش خدمات وزارت ارشاد کار می کند و از همسر خود جدا شده است. همسر "حسین زمانی"، پس از دیدن علاقه او به معروفیت و لطمه زدن به زندگی شخصیشان از او درخواست می کند که بین او و صدا و سیما یک نفر را انتخاب کند. در آخر حسین صدا و سیما را انتخاب می کند و همسر او از وی جدا می شود.
او معتقد است که لذت شهرت وصف ناپذیر است و دل کندن از آن کاری بسیار سخت و گاهی نشدنی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала