به گزارش اسپوتنیک، بازی سوپر ماریو که برای جوان های دهه شصت در ایران و دهه هشتاد در دنیا حاوی خاطرات و نوستالژی بسیاری است این بار با قرار گرفتن بعنوان شخصیت اصلی تبلیغ مرسدس بنز بار دیگر تحسین همگان را برای ایده خلاقانه این شرکت برانگیخت.
در این تبلیغ ابتدا بازی سوپرماریو را بطور معمولی نشان می دهد و پس از آن در ابتدای مرحله او سوار بر خودروی مرسدس بنز می شود و به راحتی تمام دشمنان را از بین می برد. تمام سکه های لازم را جمع آوری کرده و با امتیاز بالا به خانه خود که همان قسمت پایانی مرحله است می رسد. پس از آن تبلیغ از حالت کارتونی در می آید و شخصیت ماریو را انسانی بازی می کند که با افتخار از ماشین پیاده می شود. اما به محض پیاده شدن توسط یکی از دشمنانش از بین می رود و آهنگ باختن نواخته می شود.
چندی است که این تبلیغ خلاقانه به یکی از پرطرفدارترین تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
در این تبلیغ ابتدا بازی سوپرماریو را بطور معمولی نشان می دهد و پس از آن در ابتدای مرحله او سوار بر خودروی مرسدس بنز می شود و به راحتی تمام دشمنان را از بین می برد. تمام سکه های لازم را جمع آوری کرده و با امتیاز بالا به خانه خود که همان قسمت پایانی مرحله است می رسد. پس از آن تبلیغ از حالت کارتونی در می آید و شخصیت ماریو را انسانی بازی می کند که با افتخار از ماشین پیاده می شود. اما به محض پیاده شدن توسط یکی از دشمنانش از بین می رود و آهنگ باختن نواخته می شود.
چندی است که این تبلیغ خلاقانه به یکی از پرطرفدارترین تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.