دختر 11 ساله ایرانی با حنجره طلایی (+ویدیو)

© Fotolia / CarloscastillaМикрофон на стойке
Микрофон на стойке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این روزها یکی از پرطرفدارترین چهره های شبکه های اجتماعی دختری است نابینا که 11 سال از عمر خود را با بیماری "استخوان مرمرین" سپری کرده است.

نام این دختر "فاطمه غرار" است که توانست با صدایی عجیب، معصوم و دلنشین دنبال کننده های زیادی را در شبکه های اجتماعی به سوی خود بکشاند. اکنون کمتر کسی در ایران است که "فاطمه" را نشناسد و یا با صدای جادویی او آشنا نباشد. او توانست در مدت کوتاهی به کمک و حمایت خواننده و آهنگساز معروف ایرانی "رضا شیری" اولین قطعه خود را اجرا و در شبکه های اجتماعی منتشر کند. حالا او پس از معروفیت و محبوبیت عجیبی که بدست آورده است، سودای برگزاری کنسرت را در سر دارد. اگر در اینستاگرام اسم او را جستجو کنید با انبوه هشتک ها با نام او روبرو خواهید شد.
این دختر 11 ساله حاصل یک ازدواج فامیلی است که از دو سالگی بعلت عوارض بیماری، نابینا شده است. به گفته مادر این کودک او در سنین پایین نمی توانست چهار دست و پا راه برود، دیرتر از همسن و سالانش دندان در آورد، در دو سالگی نابینا شد و در هر سنی مشکلات تازه تری به سراغش آمد، اما این روزها او بزرگترین الگویی که نشان می دهد بیماری هر چند سخت و ناعلاج نمی تواند جلو رشد انسان را بگیرد و او را از جاده موفقیت دور کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала