جا ماندن پول در محله حادثه تروریستی کلوپ رینا

© Photo / Twitterجا ماندن پول در محله حادثه تروریستی کلوپ رینا
جا ماندن پول در محله حادثه تروریستی کلوپ رینا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه ها از جاگذاشتن مقداری وجه نقد در محل حادثه تروریستی استانبول توسط فرد مهاجم خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل از رسانه های ترکیه، مهاجم حمله به کلوپ شبانه رینا در استانبول، که فردی تعلیم دیده شده و حرفه ای او را می دانند، یک اشتباه بزرگ مرتکب شد؛ در حین فرار از محل حادثه پول خود را در محل حادثه جا گذاشت.
به گفته این نشریه، وی پس از تیراندازی در کلوپ، کاپشن خود را درآورد، در جیب وی 500 لیر ترکیه معادل 140 دلار قرار داشت. مهاجم برای فرار از محل حادثه با تاکسی تا رستوران اویغور در منطقه زینتینبورن رفت، محلی که برای قرض گرفتن پول و پرداخت کرایه مراجعه کرد.
در مسیر، مهاجم از راننده تاکسی خواست که با موبایل وی تماس بگیرد. به گزارش پلیس شماره تلفنی که او تماس گرفته، چند ماه قبل قطع شده و احتمالا برای فریب انجام شده.
پیش تر اعلام شد، که مهاجم ممکن است اویغور باشد. براساس گزارش روزنامه Haberturk، او به همراه خانواده خود با مدراک جعلی وارد ترکیه شده. مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که تروریست را شناسایی کرده اند.
حمله مسلحانه به کلوپ شبانه رینا در استانبول در شب سال نو میلادی روی داد که طبق گزارش وزارت کشور ترکیه 39 تن کشته و 69 نفر زخمی شدند. به گزارش رویترز داعش مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده گرفته.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала