ده هزار دلیل ترک فیس بوک

© Sputnik / Natalia Seliverstovaشبکه فیس بوک
شبکه فیس بوک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ده هزار دلیل برای ترک فیس بوک اعلام شد.

کاربران « ردیت»  فهرست  دلایلی را  تهیه دیدند  که باعث شد برای همیشه « آکونت» خود در فیس بوک را حذف کنند.  بیش از 10 هزار دلیل  برای ترک فیس بوک در فهرست مذکور برشمرده شده است.

بعضی از کاربران گفتند که از صرف وقت زیاد برای معاشرت در  فیس بوک خسته شده اند. یکی از آنها گفت: « بالاخره به این درک رسیدم که  تمام وقت آزاد من  صرف معاشرت در اینترنت می شود و  دائم به موبایل چسبیده ام.  فهمیدم وقت آزاد شدن فرا رسیده است».

 دیگران اعتراف کردند  که نمی توانند  تأثیر  شبکه های اجتماعی بر رفتار نزدیکان و خویشاوندان خود را تحمل کنند.  کاربری با نام مستعار «  Gamingchicken » نوشت: «والدین و خویشاوندان  از اینکه من  « پست» ها و یا  عکس های آنها را « لایک» نمی کنم از من دلخور می شوند.  بطور کلی در زندگی واقعی رفتارشان تغییر کرده و واقعا  آزرده خاطر می شوند.  به این دلیل با این روش معاشرت برای همیشه خداحافظی کردم و دیگر به آنجا برنمی گردم».

اکثر کاربران معتقدند که « چک کردن» دائمی « فیس بوک» — یک عادت مضر شده است و مایلند دوباره به  زندگی  عادی و سالم  بدون شبکه  اجتماعی برگردند.  کاربری با نام مستعار Gman767 گفت: « شما تا بحال  مدام در یخچال را باز کردید تا ببینید، آیا غذای  خوشمزه ای در آنجا ظاهر شده است؟  « چک کردن» دائمی صفحه « فیس بوک» مثل همین کار است. بارها به صفحه خود سر می زنی تا ببینی آیا چیز جالبی در آنجا هست؟  وقتی این را فهمیدم، صفحه خود را  حذف کردم».

« پست» وی بیش از 18 هزار « لایک»  جمع کرد و یکی از محبوب ترین موضوعات برای بحث شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала