جشن تولد جنجالی

© AP Photo / Enric Martiجشن تولد روبی ایبارا 15 ساله در مکزیک
جشن  تولد  روبی ایبارا 15 ساله در مکزیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هزاران نفر در جشن تولد دختر مکزیکی شرکت کردند.(عکس ، ویدئو)

به نوشته « گاردین»، پس از آنکه  دعوت  ویدئویی  با سرعت سرسام آوری در  اینترنت پخش شد، هزاران نفر از سراسر مکزیک  به مزرعه  ای در مرکز مکزیک  رفتند تا در جشن  تولد  روبی ایبارا 15 ساله شرکت کنند.

پس از آنکه عکاس محلی اوایل ماه دسامبر  در صفحه خود در  شبکه اجتماعی « فیس بوک»  ویدئوی ضبط شده  پدر روبی  را درج کرد، خبر جشن تولد  روبی در  سراسر مکزیک پخش شد.  در فیلم ویدئویی،  پدر روبی با کلاه کابویی در باره جشن با غذای فراوان  و اسب سواری و هنرنمایی گروه های موسیقی محلی تعریف کرد و در پایان  گفت: « از صمیم قلب از  همه دعوت می کنم در این جشن شرکت کنند».  دیرتر مادر  روبی در توضیح گفت که  منظور وی،  ساکنان  محله های مجاور بود و  نه کل جهان.

صبح روز  دوشنبه،  صدها نفر به مزرعه  آنها رفتند و  تا عصر تعداد مهمانان به چند هزار  نفر رسید.  این مهمانی  مورد توجه رسانه ها قرار گرفت: دهها خبرنگار  و عکاس به آنجا رفتند.  جشن تولد زیر آسمان باز برگزار شد و در همه جا  میزها پر از غذا چیده شده بود. عصر هنگام  جشن تولد بیشتر به کنسرت  روک شباهت داشت.   تأمین امنیت  مهمانان  به  پلیس و کارمندان  صلیب سرخ  محول شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала