شویگو: روسیه، ایران و ترکیه آماده هستند نقش ضامنان حل و فصل مسئله سوریه را ایفا کنند

© Sputnik / Grigoriy SisoevМинистр обороны РФ Сергей Шойгу выступает на заседании в рамках Международного военно-технического форума "АРМИЯ-2016"
Министр обороны РФ Сергей Шойгу выступает на заседании в рамках Международного военно-технического форума АРМИЯ-2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان در حال تهیه متن اعلامیه مسکو درباره گام های درنگ ناپذیر برای حل و فصل بحران سوریه هستند و روسیه، ترکیه و ایران آماده ایفای نقش ضامنان این روند می باشند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه امروز در دیدار با سرتیپ حسین دهقان، وزیر دفاع ایران راعلام کرد و افزود این سند خوب و فوقالعاده لازمی است.
شایگو خاطرنشان کرد:" همه تلاش های قبلی برای حصول توافق آمریکا یا شرکایش برای حصول توافق درباره اقدامات مشترک محکوم به شکست بود. هیچکدام از آنها تاثیر واقعی بر اوضاع در زمین نداشت".
وزیر دفاع روسیه تاکید نمود:" تصویب اعلامیه در شطح وزیران دفاع و خارجه آمادگی ما برای ایفای نقش ضامن و حل مشترک مسائل مبرم برای حل و فصل بحران سوریه را در نظر می گیرد. به این دلیل از تصویب این اعلامیه حمایت می کنیم.
به گفته شایگو، نظامیان روسی آماده بحث درباره گام های آتی برای تعامل در این مسئله هستند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала