کشف اسنادی در حلب که نشان می دهد تروریست های جوان چگونه خلق می شوند

© Sputnikکشف اسنادی در حلب که نشان می دهد تروریست های جوان چگونه خلق می شوند
کشف اسنادی در حلب که نشان می دهد تروریست های جوان چگونه خلق می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک اسناد و مدارکی را منتشر نمود که از یکی از پایگاه های آزاد شده تروریست ها در حلب بدست آمده است. در این اسناد که در سربرگ مخصوص و با لوگو گروهک های تروریستی “داعش”، “جبهه النصرت”، “جبهه الشام” و دیگر گروهک های تروریستی چاپ شده اند، به دانشجویان پیشنهاد می شود تا به عضویت این سازمان دربیایند.

تروریست ها به داوطلبان جوان قول شرایط خوب کاری، پراخت های خوب نقدی و مزایای غیر نقدی می دادند.

بر اساس مدارک و اسناد کشف شده، مشخص شده است که گروهک های "داعش" و "جبهه النصرت" داوطلبان جوان را از دیگر افراد گروه برای مدتی ایزوله می کنند و در طول این مدت به آنها لقب شرعین)شریعتی(می دهند. این افراد باید دوره اصول جهاد و ساختار داخلی این سازمان را سپری کنند. 

در مرحله بعد، به آنها وظایف عملیاتی سپرده می شود. سپس این داوطلبان نوآموخته را با جوانان دیگر گروه های آموزش دیده در دیگر مناطق آشنا می کنند و به آنها سرگذشت اعضای بازداشت شده ی سازمات تروریستی "القاعده" را شرح می دهند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط گروهک های تروریستی، وحشت از شکنجه و زندان های مخوف، ترس را در دل اعضا وارد کرده و حتی فکر فرار از این گروهک تروریستی را نیز از سر آنها بیرون می کند. بدین ترتیب اعضا مجبور می شود به عضویت دائم این گروهک های تروریستی درآمده و در آن باقی بمانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала