چگونه رسانه ها و صفحه های فیس بوک عربی، تلاش می کنند تا پیروزی حلب را بی ارزش جلوه دهند (+عکس)

© REUTERS / Omar SanadikiЭвакуированные из Алеппо люди, Сирия
Эвакуированные из Алеппо люди, Сирия - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، دشمنان قسم خورده ارتش سوریه که از پیروزی و آزادی حلب از چنگال تروریست ها ناراضی و خشمگی هستند، با انتشار تصاویر قدیمی زنان و کودکان سعی در تخریب وجه ارتش ملی سوریه و جنایتکار جلوه دادن آن نسبت به مردم سوریه هستند.

چند رسانه و صفحه های اینترنتی معروف عرب زبان در چارچوب مبارزه اطلاعاتی و خبری بر علیه ارتش بشار اسد، با استفاده از عکس های قدیمی مربوط به نواز غزه در فلسطین و همچنین تصاویر قدیمی مربوط به سال های 2014 و 2015، در تلاش هستند تا مبارزه ارتش ملی سوریه را به گونه ای وحشیگری بر علیه مردم مظلوم شهر حلب نشان دهند.

ЗВЕРСТВА В АЛЕППО - اسپوتنیک ایران
کارشناسان مستقل اخبار منتشره درباره دد منشی ها در حلب را تأئید نمی کنند
شبکه تلوزیونی سعودی "العربیه" که به نگرش خصمانه خود نسبت به ارتش ملی سوریه معروف است، در 14 دسامبر 2016 خبری با عنوان "پوشش خبری از جزئیات آخرین وقایع حلب" منتشر نمود. شبکه العربیه برای این خبر، تصاویر گروه نجات موسوم به "White Helmets" را منتشر نمود که در حال بیرون کشیدن پسربچه ای از زیر آوار یک ساختمان هستند. لازم به ذکر است که "White Helmets" بارها توسط خبرنگاران به خاطر دروغ و ارتباط با گروهک تروریستی "جبهه النصره" مورد انتقاد قرار گرفته است.
تصویری که از اعضای "White Helmets" با کودک چاپ رسیده است را می توان در اخبار به چاپ رسیده در سایت روزنامه "Aliwaa" در تاریخ 25 نوامبر مشاهده کرد. این موضوع مخاطبان را وادار می کند تا به اخبار مننشر شده توسط "العربیه" درباره حلب با شک و تردید نگاه کنند.

© Screenshot / Al-Aarabiyaتصویری که از اعضای "White Helmets" با کودک چاپ رسیده است
تصویری که از اعضای White Helmets با کودک چاپ رسیده است - اسپوتنیک ایران
تصویری که از اعضای "White Helmets" با کودک چاپ رسیده است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала