پوتین: روسیه جدیدترین ابزار مبارزه با تروریسم را در اختیار خریداران خارجی قرار می دهد

© Sputnik / Alexander VilfЭкипаж из России на танке Т-72Б во время соревнований чемпионата мира "Танковый биатлон - 2014" на полигоне 2-й гвардейской мотострелковой Таманской дивизии в поселке Алабино
Экипаж из России на танке Т-72Б во время соревнований чемпионата мира Танковый биатлон - 2014 на полигоне 2-й гвардейской мотострелковой Таманской дивизии в поселке Алабино - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه "ولادیمیر پوتین" اعلام کرد که روسیه حاضر است به خریداران خارجی جدیدترین ابزار مبارزه با تروریسم نظیر سامانه های ضدهوایی، آتشبار توپخانه ای واکنشی و جنگنده برای عملیات هوایی را بفروش برساند.

پوتین روز دوشنبه در نشست کمسیون "همکاری فنی-نظامی روسیه با کشورهای خارجی" اعلام کرد:
"اینجا بیشترین توجه باید بر روی موضوع محل واگزاری یا به اصطلاح، جغرافیای ارسال متمرکز شود. کشورهای بسیاری در کره زمین در سالهای اخیر با موضوع رشد تروریسم و تهدید های آن مواجه شده اند. در میان این کشورها می توان به سوریه، لبنان، عرق و افغانستان اشاره نمود.
ما از جانب خودمان حاضر هستیم جدیدترین ابزار مبارزه با تروریسم را در اختیار خریداران قرار دهیم. این ابزارها تنها شامل تسلیحات دفاع کوتاه برد نبوده و جنگ افزارهایی نظیر سامانه های ضدهوایی، آتشبار توپخانه ای واکنشی، خودروهای زرهی و درکل هر آنچه که برای مبارزه با تروریسم مورد نیاز است را نیز شامل می شود. این موضوع برای مبارزه با تروریست های مسلح و سازمان یافته و همچنین تروریست هایی که شامل کماندوهای رزم دیده در موسسات حرفه ای نظامی بوده و از تسلیحات نوین منجمله جنگ افزارهای غربی استفاده می کنند، نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد."

ولادیمیر پوتین تاکید کرد که روسیه سرمایه گذاری کلانی برای مبارزه با تروریسم بین الملل و تقویت توان دفاعی متحدان خود منجمله سازمان پیمان امنیت جمعی "CSTO" و متحدان عضو اتحاد جماهیر شوروی صورت داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала