پیشنهاد صعودی تیم چینی به محمد انصاری

© Photo / Erfan Kouchariپیشنهاد صعودی تیم چینی به محمد انصاری
پیشنهاد صعودی تیم چینی به محمد انصاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم لیگ برتر چین که پیشنهاد خود را برای جذب "محمد انصاری" مدافع تیم پرسپولیس از 300 هزار دلار شروع کرد، این رقم را به طور صعودی به1 میلیون و 200 هزار دلار افزایش داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبسایت برنامه نود، تیم پرسپولیس به پیشنهادات قبلی جواب منفی داده است اما در مورد پیشنهاد جدید میلیون دلاری هنوز جواب قطعی به این تیم چینی نداده است.
"برانکو ایوانکوویچ" با انتقال این مدافع قرمز پوش به تیم لیگ برتر چین کاملا مخالف است و هنوز جایگزین مناسبی برای او انتخاب نشده است اما با یک مدافع کره ای مذاکراتی انجام شده است. با توجه به اینکه انتقال انصاری به تیم چینی درآمدی در حدود چهار میلیارد تومان را برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد مسئولان باشگاه در حال فکر در مورد موافقت یا عدم موافقت خود با انتقال او هستند.
جالب است بدانید که این تیم چینی پیشنهاد خود را برای جذب "انصاری" از 300 هزار دلار شروع کرد و پس از مخالفت مسئولین باشگاه ابتدا به 500 هزار دلار و سپس به 800 هزار دلار افزایش دادند. در نهایت آنها برای وسوسه باشگاه پرسپولیس و رضایت به جذب "محمد انصاری" پیشنهاد رقم نجومی 1200هزار دلار را مطرح کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала