نمایشگاه کتاب بیروت با آثاری از اندیشمندان و شخصیت های سیاسی ایران

© Fotolia / KaraСтопка книг в библиотеке
Стопка книг в библиотеке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترجمه آثار برجسته متفکران و شخصیت های برجسته سیاسی ایرانی در نمایشگاه بین المللی بیروت مورد توجه بازدیدکنندگان عرب قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، شصتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در بیروت که از اول دسامبر ماه میلادی شروع به مدت 14 روز ادامه دارد همراه با ترجمه آثاری از نویسندگان مختلف در سرتاسر دنیا از جمله ایران است.
از جمله آثاری که در این نمایشگاه در غرفه ایران وجود دارد میتوان به آثار داستانی از "محمدعلی جمالزاده"، "محمود دولت‌آبادی" و همچنین اثر "سعاده السفیر" ترجمه عربی کتاب "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران اشاره نمود. همچنین در این نمایشگاه ترجمه آثاری از شخصیت های سیاسی ایرانی که نقش بزرگی در تاریخ و سیاست ایران بازی کردند همچون "روح الله خمینی" رهبر فقید ایران، "اکبر هاشمی رفسنجانی"، "علی خامنه ای" رهبر فعلی ایران، "حسن روحانی" رئیس جمهور فعلی ایران و "سیدمحمد خاتمی" رئیس جمهور سابق ایران وجود دارد.
این نمایشگاه در حالی بکار خود ادامه می دهد که ترجمه آثاری از دیگر شخصیت های سیاسی ایران مانند "میرحسین موسوی"، "آیت‌الله منتظری"، "عبدالکریم سروش" و "محسن کدیور" نیز در کنار آثار دیگر دیده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала