بارش برف در محورهای ۶ استان ایران/ همه پروازها از فرودگاه اردبیل لغو شد

© Sputnik / Alexey MalgavkoВ Омске выпал первый снег
В Омске выпал первый снег - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس راه اعلام کرد: محور فیروزکوه در محدوده "ورسک" بعلت بارش برف و مه گرفتگی مسدود شد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی ایران از بارش برف در محورهای ۶ استان خبر داد. سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج — تهران از محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک  و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل (اکثر محورها) و آذربایجان غربی (محورهای خوی و ماکو)، گیلان (ارتفاعات محور تالش) و مازندران (ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان) بارش برف و در استان های البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، سمنان، گیلان، مازندران (اکثر محورها) و اصفهان (محورهای دامنه و گلپایگان) و خوزستان (محور ایذه) بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا۱۹ از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های ایران گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ — شاهرود و شمشک — دیزین، پونل — خلخال، ایذه — اندیکا و تا اطلاع ثانوی مسدود است.

برف و کولاک برخی محورهای ارتباطی در شمال آذربایجان غربی را فرا گرفت.  بارش برف و کولاک همچنین موجب بسته شدن راه 240 روستای استان آذربایجان شرقی شد. در استان اردبیل برف و سرمای هوا مدارس برخی شهرها را به تعطیلی کشاند و همه پروازها از فرودگاه اردبیل را لغو کرد.

کولاک برف محور خلخال ـ پونل را در این استان بست. بارش نیم متری برف هم راه ارتباطی چندین روستای کوهرنگ را مسدود کرد.

استان گیلان بارانی است و در استان های بوشهر،اردبیل، همدان و محور هراز هم مه گرفتگی گزارش شده است.

در بیشتر جاده های استان چهارمحال و بختیاری هم بارش باران، برف و لغزندگی وجود دارد.بارش برف در گردنه های امین آباد و گدوک هم سنگین گزارش شده است.

پلیس راه از رانندگانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی برفگیر را دارند خواست خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمازا مجهز کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала