عشرتکده ممنوعه در سوئیس با استفاده از ربات های فاحشه در لندن دایر می شود

© REUTERS / Bobby YipРобот на выставке во время глобальной распродажи Alibaba
Робот на выставке во время глобальной распродажи Alibaba - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بردلی شاروه، کارفرمای جنجالی سوئیسی نتوانست کافه دارای ربات های فاحشه را در ژنو دایر کند چون طبق قوانین سوئیس نمی توان غذاخوری عمومی و روسپی خانه را نمی توان با یکدیگر ادغام کرد و حالا در نظر است چنین عشرتکده ای در لندن دایر شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Huffington Post، بردلی شاروه در بریتانیا نیز با برخی از مسائل روبرو شد چون در این کشور نیز دایر کردن روسپی خانه ممنوع است اما در نهایت چون در این کافه نه آدم ها بلکه ربات ها نقش روسپی را ایفا می کنندف جواز کار را دریافت کرد.
کارفرمای سوئیسی می گوید قرارداد خرید آخرین نسل ربات های روسپی را با شرکت MySiliconeLoveDoll امضا کرده است. بهای هرکدام از چنین ربات های بین یک تا سه هزار دلار است.
شاروه اعلام کرد تحقیقات بازاریابی وی نشان می دهد تعداد زیادی از مردم می خواهند سکس با ربات های روسپی را امتحان کنند و به این کار بسیار علاقمند هستند.
در نظر است کافه ارائه دهنده خدمات جنسی در لندن از ساعت شش صبح تا 11 شب کار کند. هر مشتری برای نوشیدن قهوه و استفاده از خدمات ربات روسپی 15 دقیقه وقت خواهد داشت. بهای هر سئانس 15 دقیقه ای در این کافه 60 پوند (معادل 76.5 دلار) خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала