رسانه های جهان: شوخی در کرملین و لرزش غرب

© Sputnik / Alexei Druzhininرسانه های جهان: شوخی در کرملین و لرزش غرب
رسانه های جهان: شوخی در کرملین و لرزش غرب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، شوخی ولادیمیر پوتین در مورد روسیه بدون مرز را رسانه های غربی جدی گرفتند و با عجله آنرا "مهاجم" نام نهادند.

بسیاری از روزنامه های اروپایی از آن به عنوان اشتهای نظامی روسیه و تمایل پوتین به گسترش تسلط بر کشورهای همسایه وی دانستند.
روزنامه های غربی: رئیس جمهور« حس شوخ طبعی عجیبی» دارد،
در مراسم اهدای جوایز المپیک جغرافیا شناسی، ولادیمیر پوتین از یک دانش آموز پرسید، «مرزهای روسیه در کجا به پایان می رسد. در پاسخ گفت: پس از تنگه برینگ در آمریکا…» و در ادامه پوتین به شوخی گفت: "مرزهای روسیه هیچ وقت تمام نمی شود.»
به گزارش بی بی سی، رئیس جمهور روسیه این را گفت و مهمانان با خنده به تشویق وی پرداختند.
روزنامه de Québec چاپ کانادا می نویسد، «البته که این یک شوخی است. در همان زمان پوتین تمایل خود را از حفاظت و منافع روسیه در تمام گوشه کنار جهان نشان می دهد. بیشتر از این چیزی برای به وحشت انداختن ژنرال ناتو لازم نیست. و برای او درک این موضوع که کسی به دنبال جنگ سرد نمی رود دشوار است.
اگر به The Daily Express اعتماد کنیم، «مهاجم شوخ طبع» — همانطور که منبع بریتانیایی Angel News آنرا به این صورت بیان کرده، ولادیمیر پوتین نه تنها باعث ترس ژنرال آلیانس شد، بلکه بسیاری از کشورها را از تمایل توسعه طلبانه روسیه به وحشت انداخت.
Newsweek اشاره می کند، که همه قادر به درک شوخی رئیس جمهور روسیه نیستند، و این کافی بود که تبدیل به یک نقل قول برتردر تویتترشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала