تاجر انگلیسی از برنامه های بلند پروزانه ترامپ در مورد روسیه میگویید

© AP Photo / Matt Rourkeتاجر انگلیسی از برنامه های بلند پروزانه ترامپ در مورد روسیه میگویید
تاجر انگلیسی از برنامه های بلند پروزانه ترامپ در مورد روسیه میگویید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک هارون بنکس، تاجر انگلیسی که رسانه های غربی او را حامی اصلی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می دانند، در اظهار نظرخود با روزنامه دیلی اکسپرس در مورد اینکه گفته بود، "ترامپ و پوتین، با توجه به تصمیم ترامپ برای مبارزه با اسلامگرایان افراطی، با هم کار خواهند کرد.

بنکس در تاریخ 12 نوامبر با ترامپ، زمانی که او با نایجل فراژ، رهبر حزب استقلال پادشاهی مستقل به برج Trump Tower منزل رئیس جمهور منتخب آمریکا رفت، نشستی برگزار کرد.
به گفته این تاجر انگلیسی به دیلی اکسپرس، "دولت انگلیس مجبور به مخفی شدن در یک اتاق تاریک با یک کیسه آب بر روی پیشانی می شود، به دلیل اینکه آمریکا با روسیه متحد خواهد شد."
این نشریه می نویسد که، او هیچ تردیدی از برنامه های ترامپ برای مسکو ندارد. این یک گام جسورانه است، اما او با پوتین در زمینه سیاست خارجی همکاری خواهد کرد. بنکس تایید می کند که، این دقیقا همان کاری هست که او قصد انجام آنرا دارد. علاوه بر این بنکس به این روزنامه گفت، رئیس جمهور منتخب همچنین از مهمترین وعده انتخاباتی خود عقب نشینی نمی کند و مطمئن است که ترامپ دیواری در مرز آمریکا با مکزیک می سازد و مکزیکی ها مجبور به پرداخت هزینه آن خواهند بود.
پیش تر رهبران روسیه و آمریکا طی یک مکالمه تلفنی که با هم داشتند، پوتین آمادگی مسکو را برای توسعه روابط دوجانبه براساس احترام و برابری و عدم دخالت در امور یکدیگر را اعلام کرد. ترامپ نیز به نوبه خود بر ضرورت همکاری دوجانبه و مبارزه با تروریسم تاکید کرد و به همکاری های بیشتر ابراز امیدواری کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала