لاوروف: تمامی شبه نظامیان مستقر در شرق حلب از همدستان جبهه النصره می باشند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: تمامی شبه نظامیان مستقر در شرق حلب از همدستان جبهه النصر می باشند
لاوروف: تمامی شبه نظامیان مستقر در شرق حلب از همدستان جبهه النصر می باشند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به سخنان سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود، شبه نظامیان مستقر در شرق حلب همگی از همدستان جبهه النصره می باشند.

وی در ادامه می افزاید: "آنچه که اکنون استفان دی میستورا (فرستاده سازمان ملل متحد در مذاکرات جنگ داخلی سوریه) و همچنین رسانه های گروهی کشور های غربی اظهار می نمایند، تماما" حاکی از این است که همانا جبه النصره سردمدار حملات به نیروهای دولتی در جنوب غربی حلب می باشند. تمامی این اظهارات نشان از این دارد که نمی توان چشمان خود را بر افراط گری های این تروریست ها بست".

لاوروف در پایان مصاحبه خود می گوید: "به هر حال، طبق اظهارات رسانه های گروهی غربی، در رأس این فرآیندها "جبه النصره" قرار دارد. اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که اگر این جبهه تنها دویست سیصد نفر نیرو در آن منطقه دارد، مطمئنأ آنها تا به این میزان توانایی تاثیرات منفی و این میزان تیراندازی به غیرنظامیان را ندارد. در نتیجه دیگر نظامیان مستقر در منطقه شرق حلب به گونه ای به طور خواسته و یا ناخواسته جزء همدستان "جبهه النصر" می باشند. و اگر آنها هر چند که به طور مستقیم در مبارزات نظامی شرکت نکنند، در هر صورت به این جبهه به گونه ای وابسته می باشند". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала