رسانه ها: نیروی هوایی آلمان و مشکلات جدی

© Flickr / U.S. Department of Defense Current Photosرسانه ها: نیروی هوایی آلمان و مشکلات جدی
رسانه ها: نیروی هوایی آلمان و مشکلات جدی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Welt am Sonntag, پس از سال ۲۰۲۱ ارتش آلمان قادر به حفظ قدرت وتوان مناسب به دلیل دخالتهای سیاسی در صنایع نظامی نمیباشد.

نیروی لوفت وافه "نیروی هوایی آلمان" درگیر مشکلات جدی کمبود هواپیماهای حمل و نقل نظامی وامکان مقابله با آن در آینده به احتمال فراوان محدود میشود. نیروهای مسلح آلمان با مشکلات نقض برنامه تحویل و کیفیت ماشین آلات خریده شده مواجه است.

طبق اسناد منتشر شده از اورسولا فون وزیر دفاع آلمان، تایید مکند ارتش آلمان پس از سال ۲۰۲۱ قادر به حفظ قدرت خود در با کیفیت مناسب نمیباشد.
دخالت های سیاسی در صنایع نظامی علت این امر میباشد. این امر بدیهی است که آلمان تمایل همکاری با فرانسه را دارد ولی هواپیماهای فرانسوی از نظر کیفتهای فنی در موقعیت خوبی قرار ندارند و نیروهای نظامی فرانسه هم میتوانستند بهتر عمل کند.
در سال ۲۰۲۱ هواپیماهای C160 Trans all از رده خارج میشوند و کارایی لازم را ندارند. در این مورد استفاده از هواپیماهای جدید A400M Atlas شرکت فرانسوی ایرباس به احتمال فراوان تا سال ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار نمیگرد. این موضوع میتواند به سمت توقف موقت سفارشات جدید رفته که باعث کاهش قدرت و ظرفیت ارتش میشود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала