خواهران سارق در اتوبوس های تندرو تهران دستگیر شدند

© AFP 2023 / ATTA KENAREIranians waiting on the platform at Tehran's train station in the Iranian capital. Iran confirmed the renovation of three train stations, including the station in Tehran
Iranians waiting on the platform at Tehran's train station in the Iranian capital. Iran confirmed the renovation of three train stations, including the station in Tehran - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستگیری دو خواهر سارق که در اتوبوس های تندرو بی آر تی تهران از بانوان مسافر سرقت می کردند با موفقیت انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از از ایسنا، دو خواهر با مشارکت یکدیگر اقدام به سرقت از بانوان مسافر اتوبوس های تندرو در مسیر میدان راه آهن تا میدان تجریش می کردند.
رئیس کلانتری ونک در این رابطه می گوید که با افزایش تعدد شکایت هموطنان ایرانی در اتوبوس تندروی مسیر راه آن تجریش، تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی سارقین شروع کردیم.
در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد سارقان بسیار حرفه ای هستند و اقدام به جیب بری از مسافران خانوم در ازدحام جمعیت می کنند.
ماموران با بررسی های خود دو خواهر که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را زیر نظر قرار گرفت و پس از اطمینان از اینکه سرقت از سمت آنان انجام می شود آنها را دستگیر کرد. مجرم بودن آنها شروع به دستگیری آنان کرد.
خواهران سارق در بازجویی های انجام شده ابتدا شروع به انکار کردند اما پس از مدتی به جرم خود اعتراف کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала