بایکوت دختر ترامپ توسط زنان آمریکا

© AFP 2023 / Jim Watsonبایکیوت دختر ترامپ توسط زنان آمریکا
بایکیوت دختر ترامپ توسط زنان آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش خبرگزاری دیلی میل، کاربران شبکه اجتماعی، ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا را به جهت اظهارات خارج از عرف اجتماعی پدرش بایکوت نمودند.

در شبکه های اجتماعی هشتگ  #GrabYourWallet (کیف پول خود را بچسب) با موضوع عدم خرید لباس، جواهرات، عطر و هر نوع محصول تحت برند ایوانکا ترامپ منتشر گردیده است.

همچنین زنان آمریکایی از مغازه های زنجیره ای بزرگ کشور خواسته اند تا همکاری های تجاری خود را با دختر ترامپ ادامه ندهند، و از فروش مجموعه جدید وی امتناع ورزند.

بدین ترتیب جمعیت زنان آمریکا، عدم رضایت خود را از حمایت  دختر ترامپ از پدر، و حضور وی در مراسم های ستاد انتخاباتی پدر ابراز می کنند، زیرا دونالد ترامپ اخیرا" به سوء استفاده، تبعیض و آزار جنسی زنان متهم گردیده است.

پیش از این در ماه اکتبر روزنامه واشنگتن پست، یادداشتی از ترامپ حاوی سخنان ناپسند از وی را منتشر نموده بود. اگر چه این سیاستمدار در واکنش به انتشار نامه، عذرخواهی خود را خطاب به اذهان عمومی اعلام نمود.

اکنون نیز، در رسانه های گروهی داستان ده ها قربانی رفتارهای جنسی ترامپ به انتشار رسیده است. به گفته ترامپ، وی با هیچ کدام از این خانم ها آشناییت ندارد، و این ادعاها به احتمال زیاد از سوی رقیب وی هیلاری کلینتون ساخته شده است، و یا این افراد تنها برای "دقیقه ای شهرت" این ادعاها را مطرح نموده اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала