وزیر اطلاعات ایران در مجلس پاسخگو خواهد بود

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال ۹۵ موافقت کردند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال ۹۵ موافقت کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجلس هفته آینده میزبان وزیر اطلاعات خواهد بود تا به سوالات سه نفر از نمایندگان درباره مقابله این وزارتخانه با «نفوذ» پاسخ دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده در روزهای یکشنبه دوم، سه‌شنبه چهارم و چهارشنبه پنجم آبان ماه جلسه علنی خواهند داشت.

در این هفته نمایندگان بخش‌های باقی‌مانده از لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور را که از شورای نگهبان به مجلس اعاده شده است، بررسی خواهند کرد.

بررسی جزئیات لایحه هوای پاک، طرح الحاق دو تبصره به ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی، لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی‌زبانان (ایتا) و لایحه موافقتنامه همکاری دولت‌های ایران و ترکیه در زمینه تأمین اجتماعی از دیگر دستور کارهای هفته آینده خانه ملت است.

نمایندگان در این هفته همچنین طرح استفساریه رسیدگی به تشکیل هیأت‌های حل اختلاف استان‌ها بر اساس ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی را نیز بررسی می‌کنند.

در هفته آینده سؤال ملی محمد دامادی نماینده ساری و لنگرود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سؤال ملی جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر از وزیر اطلاعات مطرح خواهد شد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص در مورد حادثه برخورد (شلاق زدن) با کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب و بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره رد تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در بین مسئولان ارشد کشور ایران، دستور کار دیگر مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала